Podstawowe informacje
Przykładowa Instytucja w Naszym Mieście otrzymała Statut uchwałą nr XXI/433/08 Rady Naszego Miasta z dnia 15 września 2008 roku. Treść uchwały i statutu jest dostępna na stronie Urzędu Naszego Miasta - w Biuletynie Informacji Publicznej w dziale Uchwały Rady Naszego Miasta.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: KDS
- Wytworzony przez: KDS (KDS)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Statut i regulaminy
- Odsłony: 223
Plan finansowy Projektu Dostosowanie serwisu www do wymogów WCAG 2.0 przewiduje wydatki w wysokości 125 tysięcy złotych na dostosowanie 10 serwisów instytucji publicznych Naszego Miasta do potrzeb osób niepełnosprawnych i 20 tys. złotych na przeprowadzenie audytów dostepności.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: KDS
- Wytworzony przez: KDS (KDS)
- Nadrzędna kategoria: Finanse i mienie
- Kategoria: Plany finansowe
- Odsłony: 181
Czytaj więcej: Plan finansowy Projektu Dostosowanie serwisu www do wymogów WCAG 2.0
Burmistrz Przykładowej Gmniny Zarządzeniem nr 1234/5679 z dnia [DATA] ustalił Regulamin Świadczeń z Zakładowego Funduszu Świdczeń Socjalnych
- Szczegóły
- Udostępniony przez: KDS
- Wytworzony przez: KDS (KDS)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Statut i regulaminy
- Odsłony: 196
Czytaj więcej: Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Plan finansowy Naszej Przykładowej Gminy na rok 2016 przewiduje przychody w wysokości 156 mln złotych, a wydatki w kwocie 172 mln. Różnica sfinansowana zostanie z kredytu.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: KDS
- Wytworzony przez: KDS (KDS)
- Nadrzędna kategoria: Finanse i mienie
- Kategoria: Plany finansowe
- Odsłony: 207
Czytaj więcej: Plan finansowy Przykładowej Gminy na rok 2016
Organizację imprez zbiorowych w Przykladowej Gminie określa Regulamin uchwalony przez Radę Gminy.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: KDS
- Wytworzony przez: KDS (KDS)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Statut i regulaminy
- Odsłony: 207
Podkategorie
Szablony artykułów Liczba artykułów: 18
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 54
Statut i regulaminy Liczba artykułów: 5
Na tej stronie znajdą Państwo Statut Naszej Instytucji oraz przepisy wewnętrzne regulujące różne aspekty działania Naszej Instytucji.
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 2
W tym dziale znajdą Państwo sprawozdania finansowe Naszej Instytucji, w tym sprawozdania finansowe z realizacji projektów finansowanych ze źródeł publicznych.
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 3
W tej części Biuletynu udostępniamy ogólne informacje o Naszej Instytucji: adresy, dane rejestrowe, status prawny, przedmiot i zakres działania Naszej Instytucji.
Uchwały i zarządzenia Liczba artykułów: 2
W tym dziale publikowane są uchwały, zarządzenia, stanowiska w sprawach publicznych podjęte przez władze Naszej Instytucji.
O BIP Liczba artykułów: 12
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
Redakcja BIP Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdą Państwo informacje o administratorach i redaktorach Biuletynu Informacji Publicznej Naszej Instytucji.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 8
Na tej stronie znajdą Państwo odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Naszej Instytucji.
Informacje prawne Liczba artykułów: 3
Regulaminy Liczba artykułów: 4
Na tej stronie znajdują się regulaminy Zespołu Obsługi Szkół gminy Mrągowo.
Prawo państwowe Liczba artykułów: 3
Instytucje publiczne muszą działać na podstawie prawa i w granicach określonych przez prawo. W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustawach, rozporządzeniach i innych przepisach prawa państwowego, jakim podlega działalność Naszej Instytucji.
Prawo lokalne Liczba artykułów: 1
W tym dziale zgromadziliśmy informacje o uchwałach, zasadach, regulaminach i innych przepisach, jakim podlega działalność Naszej Instytucji, ustanawianych przez władze lokalne.
Organizacja Liczba artykułów: 6
W dziale Organizacja znajdą Państwo informacje o strukturze organizacyjnej Naszej Instytucji, władzach oraz wszystkich jednostkach i komórkach organizacyjnych Naszej Instytucji.
Struktura organizacyjna Liczba artykułów: 2
W tym dziale udostępniamy informacje o strukturze organizacyjnej oraz wszystkich jednostkach i komórkach organizacyjnych Naszej Instytucji.
Władze i ich kompetencje Liczba artykułów: 4
W tym dziale udostępniamy informacje o składzie, zadaniach i kompetencjach organów władzy w Naszej Instytucji oraz podejmowanych przez nie uchwałach i zarządzeniach.
Oświadczenia majątkowe Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdują się oświadczenia majątkowe kadry Naszej Instytucji zobowiązanej do składania i udostępniania takich oświadczeń.
Programy i raporty Liczba artykułów: 6
W dziale Programy i raporty znajdą Państwo informacje o zamierzeniach Naszej Instytucji - strategiach, programach działania, projektach, planach rocznych i okresowych oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Programy Liczba artykułów: 4
W dziale Programy znajdą Państwo informacje o zamierzeniach Naszej Instytucji - strategiach, programach działania, projektach, planach rocznych.
Raporty i sprawozdania Liczba artykułów: 2
W tym dziale znajdą Państwo sprawozdania z realizacji programów działania oraz raporty o stanie różnych dziedzin życia naszej instytucji.
Finanse i mienie Liczba artykułów: 3
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Naszej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Nasza Instytucja.
Plany finansowe Liczba artykułów: 2
W tym dziale znajdą Państwo zestawienie rocznych planów finansowych Naszej Instytucji oraz planów finansowych przedsięwzięć realizowanych w ramach funduszy pomocowych i europejskich.
Mienie publiczne Liczba artykułów: 1
Majątek Naszej Instytucji służy wykonywaniu jego zadań publicznych. W tym dziale zestawiono materiały nt. majątku publicznego, którym dysponuje i zarządza Nasza Instytucja.
Rejestry akt i archiwa Liczba artykułów: 2
W tym dziale BIP udostępniane są dane o prowadzonych przez Naszą Instytucję rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 9
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Naszej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.
Tryb załatwiania spraw Liczba artykułów: 5
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdą Państwo wyjątki z tych przepisow oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Naszej Instytucji.
Karty spraw Liczba artykułów: 4
Tutaj zamieszczamy opisy sposobu załatwiania spraw w Naszej Instytucji oraz związanych z działalnością Naszej Instytucji.
Ogłoszenia Liczba artykułów: 23
W tym dziale znajdą Państwo zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Naszej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 14
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Wszczęcie postępowania Liczba artykułów: 5
Zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, publikujemy w tym dziale ogłoszenia o wszczęciu postepowań.
Wyniki postępowania Liczba artykułów: 3
W tym dziale znajdują się informacje o wynikach postępowań o zamówienia publiczne przeprowadzonych przez Naszą Instytucję.
Udzielone zamówienia Liczba artykułów: 3
Art. 95 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowi, że zamawiający, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, obowiązany jest zamieścić w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazać Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego.
Archiwum zamówień publicznych Liczba artykułów: 3
W ramach zadań w dziedzinie zamówień publicznych istnieje obowiązek przechowywania dokumentacji z udzielonych zamówień publicznych i przekazywanie jej do archiwum. W tym dziale znajdą Państwo odnośniki do archiwalnych dokumentów z poprzednich lat.
Zamówienia do 30 tysięcy euro Liczba artykułów: 2
Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.
Praca w Naszej Instytucji Liczba artykułów: 5
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Naszej Instytucji.
Wyniki naboru Liczba artykułów: 2
Na tej stronie znajdują się informacje o wynikach naboru pracowników do Naszej Instytucji.
Obwieszczenia i komunikaty Liczba artykułów: 2
W tym dziale zamieszczamy różne oficjalne komunikaty i obwieszczenia z zakresu działalności Naszej Instytucji.
Archiwum zamówień Liczba artykułów: 2
W Archiwum znajdą Państwo dokumentację zamówień poniżej 30 tysięcy euro w latach poprzednich (do 16 kwietnia 2014 roku minimalnym progiem było 14 tys. €).